Stan Kubik Stan Kubik
215
BLOG

Niech to szlag!

Stan Kubik Stan Kubik Kultura Obserwuj notkę 2

To tylko ja

pukam do drzwi

twojego serca -

skłamało radio,

gdy rzygałem

jak kot po zgniłej

rybie, bo spieprzyłem

truskawki, sypiąc

na nie odrobinę soli.

 

Mandarynkowe światło

ulicznej sygnalizacji

mizdrzyło się do okna

przez całą noc,

a ja znudzony,

i to jak znudzony,

ziewałem jak lew,

jak lew,szczerząc

uzębienie w lepką

ciemność.

 

Nie, naprawdę

nie jestem pomylony

i w żałosnym stanie.

Zadzwoniłem do Emily i Lionela

i Chacalle i Boba i Lucasa,

właściwie to po tym

przeraziłem się,

odłożyłem słuchawkę,

wrzasnąłem i to jak?!!

 

i nie mogłem

wydostać się

przez okno,

bo przedtem

przebiegle

zamknąłem

je wszystkie,

bo to cztery piętra

plus parter nad ziemią.

I była okropna

szaruga,

a rano zrobili

nam ekspulsję.

Stan Kubik
O mnie Stan Kubik

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura