Stan Kubik Stan Kubik
227
BLOG

Ja śmierdzę prawicą..

Stan Kubik Stan Kubik Polityka Obserwuj notkę 9

Smutno mi sie zrobilo wczorej, gdy wieczorem zobaczylem moja notke wyedytowana o godzinie 17.01, wsrod « ostatnich notek ». Rzecz to niegdys (nie tak znowu dawno) niebywala i mozliwa tylko przy skomasowanym ataku ruskich hakerow, by portal s24 po prostu zamarl i nic nie wyedytowal przez godzin kilka.

Czasy sie zmieniaja, albo net, moze facebook, albo twitter zabiera blogerow,  czytaczy i cala mase « przechodniow » ?

Czasy ciezkie, to fakt..

Sam wlasciwie sporadycznie cos tam skrobne, a pamietam dwa lata temu (moze trzy ?), jak niejaka Lula322 dziwowala sie wielce gdy zamieszczalem (co prawda pod nikiem RobertzJamajki) 2 albo i trzy notki dziennie.

Tour de France, Gotyk, Katedry, wiersze, strzaly Amora, ajajajaj..

Bylo, bylo..

Teraz jest tu troche smutno, bo za bardzo niektore notki brzecza platnymi tekstami, za malo jest NAS – blogerow naturszczykow, grafomanow, klamczuchow i tych latwowiernych, ale wiernych..

Podzialy wygladaja, jak wygladaja, trolle poprzebierane, ale w zasadzie te same ; chamstwa, jak chwastow wytepic sie nie dalo i nie da..

A w realu ktos mi powiedzial : « Ty Stasiek prawica smierdzisz »

Potem nastapilo zawile tlumaczenie, ze ja “smierdze prawica” tylko powiedzmy w Szwajcarii, i tylko dla wyznawcow multi-kulti, a i dla tych tylko, co mieli cierpliwosc zaglebic sie w ma radosna tworczosc na blogu.

Ale wiecie, jak to jest..  wywolywanie “Staska z lasu” przynioslo taki skutek, ze sobie pomyslalem:

“pisze, czy nie, widac mam to na gebie wymalowane, ze jestem Polakiem, a nie jakims tam emigrantem, co to juz sam zapomnial gdzie sie urodzil”

Plus, jest taka sprawa, ze owa osoba, ktora mnie “obwachala” dodala, ze to wszystko przez skomplikowane losy Polakow i Polski, nie zawsze zrozumiale dla multikultowcow z Zachodu.

No to trzeba tlumaczyc, eeh..

Do poniedzialku

Stan Kubik
O mnie Stan Kubik

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka